Produkty pro online business (3)

Internetový marketing - Strategie online marketingu

Internetový marketing - Strategie online marketingu

Jako zkušená SEO firma ovládáme všechny aspekty online marketingu, známého také jako internetový marketing. Kromě optimalizačních aspektů máme velmi zkušené editory pro psaní SEO textů pro každou službu nebo produkt. Dobrý text by měl být takový, aby jak návštěvník webové stránky, tak vyhledávač ocenili stránku a přispěl k její nalezitelnosti, ale také k získávání leadů a/nebo online nákupům. Při online marketingu je zásadní, aby byla předem určena správná volba a strategie. Otázky, které je třeba předem zodpovědět, jsou: Kdo je moje cílová skupina? Na jaká klíčová slova (keywords) chci být nalezitelný? Je prostředí (webová stránka) uživatelsky přívětivé, pokud jde o informace, které jako firma chcete poskytnout? Správná strategie internetového marketingu generuje více online podnikání a leadů! Online konkurence je obrovská, ale můžete z toho určitě také těžit. Využijte sociální média jako Facebook, Twitter, Instagram atd., abyste podpořili svou firemní stránku.
Jazykové školení ve 18 jazycích - Skupinové kurzy a školení na míru

Jazykové školení ve 18 jazycích - Skupinové kurzy a školení na míru

Chcete rozšířit své jazykové znalosti? V In’to můžete studovat 18 různých jazyků. Od angličtiny po japonštinu, od španělštiny po švédštinu a nizozemský znakový jazyk. Vždy pod vedením kvalifikovaného lektora. In’to nabízí různé možnosti, jak se učit jazyky. Od skupinových kurzů na kampusu nebo online až po intenzivní programy a školení na míru pro jednotlivce nebo týmy.
Optimalizace konverze - CRO Online podnikání

Optimalizace konverze - CRO Online podnikání

S optimalizací konverze získáte větší výnos z návštěvníků vaší webové stránky! Převod návštěvníka na zákazníka! Naši specialisté na CRO konverze vám rádi poskytnou poradenství a vysvětlí, co může e-business a e-marketing znamenat pro vaši organizaci! Definice: Optimalizace konverze, také známá jako CRO, je cyklický proces se souborem aktivit zaměřených na maximalizaci počtu konverzí na webové stránce nebo aplikaci z návštěvníka na lead nebo nákup. 1. Přilákat a motivovat návštěvníky k nákupu. 2. Vytvořit psychologické kroky na webové stránce (prodejní strategie). 3. Upravovat vzhled webové stránky. 4. Umístit jasnou výzvu k akci. 5. Zlepšit použitelnost webové stránky. 6. Zvýšit rychlost webové stránky. * Zákaznický servis pro efektivní vyřizování dotazů a stížností. Top ranking na Googlu a konverze vždy jdou ruku v ruce, aby maximalizovaly konečný výnos (návratnost investice ROI).